ש"ס מצהירה: "דורשים את פיטורי סדן, לא נשתתף בהצבעות"

    איתי גדסי 3 Comment on ש"ס מצהירה: "דורשים את פיטורי סדן, לא נשתתף בהצבעות"

    סיעת ש"ס בראשות השר אריה דרעי, סיימה בשעה האחרונה את ישיבתה ולאחר דיון של חברי הסיעה, התקבלו החלטות • "ש"ס דורשת את פיטוריו המיידים של רמי סדן, נופיע היום בפני חברי מועצת חכמי התורה"

    דרעי צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיעת ש״ס בראשות השר אריה דרעי, סיימה בשעה האחרונה (רביעי) את ישיבתה ולאחר דיון של חברי הסיעה, התקבלו החלטות. "סיעת ש"ס דוחה בכל תוקף את ה"בדיקה" המגמתית שערכה אתמול הרשות השניה", נכתב בהצהרה הרשמית.

    בנוסף, "על פי כל הבדיקות שנערכו, רמי סדן אמר בישיבת הדירקטוריון את הדברים הגזעניים נגד תנועת שס ונגד יו״ר התנועה אריה דרעי. הדברים הגזעניים והחמורים נאמרו בעת שהציג את מועמדותו ליו״ר הדריקטוריון של חדשות 10. חמור מאד שלאחר דבריו החמורים של סדן, בחר אותו הדריקטוריון ליו״ר חברת החדשות".

    כמו"כ, הבהירו בש"ס, כי "תנועת ש"ס דורשת את פיטוריו המיידים של רמי סדן בשל דבריו החמורים נגד הציבור המזרחי במדינת ישראל. כפי שהודענו אמש, חברי סיעת ש״ס לא ישתתפו היום בישיבות הכנסת ובהצבעות. חברי סיעת ש״ס יופיעו היום בפני חברי מועצת חכמי התורה ויקבלו הנחיות לגבי ההמשך".

    כזכור, אמר ח"כ יואב בן צור למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' כי חברי הכנסת של ש"ס יחרימו היום את מליאת הכנסת, לדבריו, "אני מקווה שסדן יקבל את התפיסה הנכונה שהוא עשה טעות ומי שעשה טעות ישלם".

    על דברי ההכחשה של סדן אמר בן צור כי "בא נעשה אימות בינו לבין חברי הדירקטוריון. ראית איזה בדיקה מהירה הרשות השנייה עשתה? תוך שעות ספורות הם הצליחו לבדוק שלא היה ולא נברא, רוב חברי הדירקטוריון אמרו שלא היה, חלקם אמרו שכן היה".

    האם הרשות השנייה משתפים פעולה עם סדן? "אולי עם ראש הממשלה".

    בן צור הוסיף ב'קול חי' כי "הדברים שנאמרו חמורים והיה אסור לאומרם, אדם כזה – אסור שיהיה בציבוריות הישראלית, כרגע אנחנו לא מגיעים לכנסת בכלל ואחר כך נחליט", לדבריו, "נכון לעכשיו יש משבר קואליציוני, יו"ר התנועה ידיו רב לו במשברים והוא יקבע את ההמשך".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      זה מה שיש להם להביא בפני חכמי המועצת?
      רק על זה מחוללים משבר? ועל משבר החינוך החרדי ואי כיבוד ההסכמים הקואלציוניים שש"ס חתומה עליהם עם הליכוד
      על זה אין משבר? פשוט בושה!
      אם בש"ס היו רוצים להרים את קרנם של ציבור בוחריהם, היו נלחימים על עקרונית, כך היו זוכים ליותר כבוד,יותר הערכה, וגם ליותר
      מנדטים מקרב ציבור ענק שלפי הסקרים עבר למפלגה המתחרה

    2. 2

      הלוואי והם היו דואגים ככה גם לכבוד השבת ובעניין הגיוס ועוד.. וגם היו נמנעים מלהצביע..

    3. 1

      דייייייי איזה אייומים..